Voor Myriapoda is het een erezaak: discretie, en wederzijds vertrouwen.
Onze klanten weten dat ze Myriapoda volledig kunnen vertrouwen. Ze kunnen op onze discretie rekenen, vandaar dat we ze hier niet bij naam noemen. We hebben veel vaste klanten bij wie we op wekelijkse basis 4 tot 8 u de administratie verzorgen. Dit zijn er een aantal:
Een producent van voedingswaren: wij beheren de mailbox, verwerken de ontvangst van de grondstoffen in het ERP-pakket Yerpa, bereiden de betalingen voor in de betaalagenda van de bank en spelen in op alles wat hieraan vasthangt.
Een organisator van hoogstaande evenementen: wij sorteren de post, verzorgen de interim contracten in Tentoo, assisteren tijdens de evenementen aan het onthaal, en doen input van gegevens in Access.
Een bouwbedrijf: hier beheren we de uurregistratie van de arbeiders in het ERP-pakket NovaChron, en doen we de maandelijkse registratie in ADMB Online.
Een producent van ramen en deuren: hierbij registreren we de documenten in een uitgebreide toepassing van Onenote.
Een project- en coƶrdinatiebureau: we beheren de mailbox, volgen projecten op, beheren de betaalagenda, voeren data in in het ERP pakket Archisoft , schrijven hiervoor handleidingen uit voor de andere gebruikers binnen de firma, beheren hierin ook de standaard documenten, maken posten aan, werken de projecten uit, enzovoort ...
Voor een lesgever beheren we de agenda in Bouwsoft en maken we afspraken met de klanten.
Wij assisteren bij de uitbouw van een nieuw bouwbedrijf en doen het adressenbeheer in Bouwsoft, vragen informatie op bij verschillende instanties en experten, en staan de zaakvoerder bij met raad en daad.
Voor een vzw bereiden we de Algemene Vergadering en de Raad van Bestuur voor en notuleren we deze. Tevens bereiden we de publicaties voor Het Belgisch Staatsblad voor, maken we verkoopfacturen op, en doen het debiteurenbeheer.
Wij verzorgen het klassement van patiƫntendossiers voor een huisdokter.
Wij assisteren een verzekeringsagente met het dossierbeheer van klanten van verschillende maatschappijen, o.a. met het softwarepakket van Vivium en bemannen de zaak als de zaakvoerder afwezig is.
Bij een rederij verzorgen we de frontofficedienst als de vaste bediende afwezig is. Hierbij maken we gebruik van Nomadesk, Teamleader en Boeken 1-2-3. Verder assisteren we hier bij de overgang naar een nog beter gestructureerde werking.
Voor een bouwbedrijf organiseren we de opstart in Bouwsoft, beheren we de agenda en structureren we de volledige backoffice.
Wij houden de wekelijkse administratie voor een restaurant bij.
We verzorgen vertalingen voor verschillende firma's.
We beheren onze website in Umbraco zelf.
Een aantal klanten worden hier liever niet vermeld.
Graag wil ik benadrukken dat wij geen boekhoudkundige taken uitvoeren. Wij geven enkel administratieve ondersteuning.